Ved du, hvad storformat-print er? Få svaret her

Der er mange forskellige måder, hvorpå du kan gøre din virksomhed synlig. Det kan være gennem reklame, omtale, sociale medier, forskning osv. Måske drømmer du om at øge virksomhedens synlighed, så du på længere sigt også kan forøge din omsætning? Dog kan det være lidt af en jungle at skulle finde rundt i de mange forskellige promoveringstermer. For hvad er det nu lige det hedder alt sammen? Og hvad er egentlig hvad? I denne artikel kommer vi ind på print af storformat samt andre muligheder for reklame.

 

Storformat

Egentlig ligger definitionen i navnet – STORformat. Det handler i al sin simpelhed om at printe rigtig stort. Storformat print kan bruges til uendeligt mange ting og kan helt bogstavelig talt give din virksomhed større synlighed. Typisk vil print i så store størrelser være designet af en professionel, mens trykningen også skal foretages af nogen med erfaring. Men mulighederne er som sagt mange og det er bestemt tilladt at tænke stort, hvis du vælger denne form for markedsføring. Du kan bl.a. se eksempler på storformat print her.

 

Display

En anden løsning er display markedsføring. Denne form for promovering foregår på grafiske skærme på nettet. Her kan du vælge at bruge alt fra billeder til video, såvel som animationer. Typisk vil en online display annonce bestå af nogle billeder, som informeres af en tekst – eller omvendt. Der findes også analog form for display, som kommer til udtryk ved Roll-ups, diverse messesystemer og meget mere. 

 

Udstillinger

En anden måde at markedsføre sig på er gennem den menneskelige interaktion. Her vil events som messer f.eks. indgå. Ingen form for markedsføring kan stå alene, hvis den skal være succesfuld. Derfor er det vigtigt, at du som virksomhed formår at kombinere din markedsføringsplan med elementer fra flere forskellige områder. I denne artikel er tre beskrevet, men der findes mange flere, som du kan gøre brug af. Når det er sagt, så er messen en oplagt mulighed for at kombinere din markedsføring med noget mere personligt. Her vil du få mulighed for at skabe en mere personlig forbindelse med dine kunder og forhåbentlig give et personligt og godt indtryk. Det er for mange kunder en fordel at have denne kontakt, så de er i stand til at sætte et ansigt på virksomheden. Til din udstilling på messen skal du selvfølgelig huske at medbringe markedsføringsmateriale – herunder f.eks. display og storformat. Det kan også være en fordel at have visitkort klar.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *